fredag 25 mars 2016

Långfredag

Hej! Nu är det äntligen långfredag (ber om ursäkt för min ateistiska syn på denna sorgens dag...) och ledigt! Jag vaknade alldeles för tidigt idag och har således varit uppe sedan många timmar tillbaka. Under den tiden har jag hunnit skriva ett mycket argt dagboksinlägg och ett svenskatal inför det nationella prov vi ska ha V. 15. Efter det spelade jag och sjung lite, och nu ska jag bara ta det lugnt och dricka te innan det är dags att göra sig någorlunda anständig inför kvällens efterlängtade tjejmiddag. Måste komma ihåg att ladda kameran också, för det är ju de här tillfällena som är bäst att fota. Dessutom är det otroligt roligt (nå, åtminstone för mig/oss) att titta tillbaka på gamla bilder, man förändras så mycket mer och snabbare än man tror!

Igår var vi på handledarkurs som var ack så lång. Jag tror vi satt där i 3,5h och bara tittade på en PowerPoint. Mannen som pratade var åtminstone duktig och bra med publiken, så det var ändå okej. I övrigt tycker jag att den trafikskolan (samma som jag tog moppekortet på) är bra och välorganiserad, så förutom att det är lite segt med obligatoriska kurser osv, kommer jag nog få en väldigt bra upplevelse och körutbildning där.



By The Way
○ Jag fick tillbaka fysikprovet igår och det gick faktiskt bra! Skönt att äntligen få se lite resultat!
○ Jag har redan smygstartat påskäggsätandet med ett rosa gulligt jag fick av farfar igår!
○ Jag har på begäran av min klasskompis skaffat Bloglovin' och lagt bloggen där. Kolla gärna in det om ni hellre följer mig på det viset! 


Puss! ♥

Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar