tisdag 1 mars 2016

Sushi och massa papper

Veckan hittills har varit långt ifrån trevlig. Igår pluggade jag på tre olika inlämningar innan jag tillslut bestämde att det fick vara nog för kvällen och åkte till Benjamin. Imorse var jag såg trött att jag knappt kunde öppna ögonen när jag skulle sminka mig. Trots sovmorgon på 45min panik-köpte jag en kaffeshot på Pressbyrån och började dagen som i trans. Jag var verkligen supertrött av någon anledning. 

Vid lunchtiden idag kände varken jag, Charlee eller Cassandra (som alla var både trötta och hungriga) för att äta knäckebröd, så vi åkte iväg på äventyr: veckans höjdpunkt haha! Först åkte vi för att leta mat till Cassandra, och efter att ha promenerat en bra bit (och gått fel) var det klart. Då tog vi oss till ett sushiställe där vi andra ville äta. Vi hade aldrig testat det innan men det var jättegott, trevlig personal och nära till skolan, så det var kul! Det kändes som att timmen vi var borta var en hel eftermiddag, och vår lilla utflykt var nog en bra paus från skolan!

Nu ska jag hem till Benjamin och vi ska plugga lite, men sen ikväll hittar vi nog på något roligare. Det är ju onsdag (pluggdag) imorgon så jag har råd att unna mig åtminstone lite ledighet idag!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar