onsdag 23 mars 2016

Vad skiner starkast: Solen eller Pamela?

Hej hej! Det är onsdag och jag är uppe och hoppar runt redan. Jag gick upp med Benjamin (som förvisso hade sovmorgon, men still) vid halv nio. Efter det har jag faktiskt redan hunnit med en läxa, bestående av [att se] två dokumentärer om evolutionen på 50 min vardera (jag började igår, men mitt psyke klarade inte av två timmar i sträck). Det var inte det roligaste jag gjort i mitt liv, men det är alltid skönt att få stryka saker från sin to-do-list! Det var förresten något jag kunde göra igår, då jag strök både "Hålla Idrottslektion" och "Konfliktanalys av Syrienkonflikten, muntlig". SKÖNT!

Just nu sitter jag och tittar på nya photoshoot-bilder (och även gamla från hennes yngre dagar) på Pamela Anderson, och gråter på insidan över att jag inte är sådär snygg. Det är en aktivitet som inte känns jätteproduktiv, men man får lov att ta en stund till att vara lite avundsjuk ibland! 

Det är en fin dag och solen utanför fönstret för med sig härliga vår-vibes. Jag kanske till och med kan vara lite galen och ta en promenad senare? Jag är fortfarande lite förkyld, men enligt Cassandra i min klass låter man tydligen bättre/mer attraktiv/coolare/whatever som lite hes, så att bättra på förkylningen ytterligare kanske i själva verket ger mig pluspoäng?

Senare blir det plugg i vanlig ordning, men tyvärr ingen dans (pga de andra grupperna förbereder inför projektet, som vi inte ska vara med på i år), så jag kanske dansar lite hemma för mig själv istället. Imorgon ska jag till skolan och ha en vanlig dag där, sedan ska jag äta något snabbt och därefter möta upp mina föräldrar för att gå på handledarkurs (inför körkortet). Efter det är det långfredag och lovet börjar. Längtan är stor! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar