fredag 10 mars 2017

Imorgon tar jag sovmorgon!

Efter många eftermiddagar lutad över matteboken, är provet avklarat. Det var svårt och jag förväntar mig inget bra resultat, men jag gjorde det, och nu är det klart för den här gången. Jag fick förövrigt tillbaka mitt senaste fysikprov idag, det hade gått bra, så det var skönt! Efter skolan begav jag i sällskap av det vanliga fredagsfika-gänget mig ut i solskenet, vårvädret till ära iklädd kjol och vårjacka. Härligt! Vi spenderade eftermiddagen i stan där vi först åt sushi och sedan kollade i affärer. Jag hade planerat att shoppa idag, för att fira att de tunga proven är avklarade (för tillfället), men åkte trots det hem tomhänt. Jag blev åtminstone några skratt (åt fula tröjor på Beyond Retro) rikare! 

Nu ska jag hem, byta om till något anskrämligt men bekvämt, för att sedan återvända ut i det mörker som lagt sig nu. Planen är att åka till Amanda för att träffa tjejerna och äta massa onyttiga saker, ett ganska perfekt slut på veckan va?

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar