fredag 17 mars 2017

Minifika & miniledighet

Hej! Jag hoppade precis på bussen och ska nu hem och träffa Benjamin. Jag har planerat in en ledig kväll, vilket ska bli väldigt skönt! I morse hade jag planer på att baka chokladbollar när jag kom hem, men nu är jag glad bara jag får ta mig en varm dusch och skölja bort all stress! Varva ned har jag redan börjat med lite smått, då jag hängde med och fredagsfikade en stund, men det ska bli skönt att komma hem.
Veckan har varit ganska lugn i skolan men jag har ändå fått plugga i förebyggande syfte. Nästa vecka kommer förmodligen bli mindre trevlig, då alla trådar jag börjat dra i plötsligt ska knytas ihop. Förhoppningsvis klarar jag mig ändå! 

I helgen ska jag traggla glosor och memorera vad man skulle kunna kalla ett tal, förutom det ska jag fixa ett nytt pass (Man måste ju vara förberedd inför resan! Som jag längtar) och förhoppningsvis flyter allt på bra så att jag hinner med något roligare också! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar