måndag 20 mars 2017

Matt efter debatt

Vilken dag! Talet är äntligen avklarat, runt tio imorse hade mitt sista rop ekat ut i klassrummet och jag kunde äntligen radera bilden av manuset av texten från näthinnan. Debatten gick bra, det kanske inte var mitt bästa framförande, men jag är nöjd! 

Efter ännu en lektion var det äntligen dags att traska hemåt, och eftersom vi slutade lite tidigare hann jag med samma buss som Benjamin! Jag följde dock inte med honom hem eftersom jag behövde plugga, vilket jag nyss blev klar med. Jag har dock även hunnit kolla på två avsnitt av den nya Marvel-serien Iron Fist. Hittills verkar den bra, så jag tror jag ska se ett par avsnitt till innan jag lägger mig! Just nu känner jag dock hur ögonlocken letar efter varandra, så vi får väl se hur länge till jag ens orkar vara vaken, haha.

Övriga händelser idag:
• Jag har blivit förälskad i ett par fabulösa rosa och broderade klackskor!
• Amanda fyller år, så jag tyckte det passade med en bild på oss till det här inläggen!

Imorgon blir det lektioner och temadag, men en ledig eftermiddag, som liksom alla andra tisdagar ska spenderas med Benjamin. Med andra ord längtar jag redan tills skolan är slut för dagen! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar