måndag 13 mars 2017

Melodifestivalen


Det har varit en förvånansvärt stressfri helg. Jag har skickat in en laborationsrapport och en religionsuppsats, men ändå kunnat unna mig att sova ut och att göra annat. I fredags kväll kom jag hem i någorlunda god tid, och åkte nästa direkt till Amanda där vi tjejer spenderade resten av kvällen med att dippa grönsaksstavar och prata. Kvällen efter träffades vi igen, denna gång med ett tillskott till gruppen, i form av Jesper, och med finalen av årets melodifestival som huvudsaklig underhållning. Efter hejarop, glåpord, sång och dans i Ebbas vardagsrum, tillkännagjordes vinnaren, och jag tror att vi alla kunde komma överens om att vi kunde stå bakom honom, även om många tyckte att Benjamin Ingrosso gott kunde tålas att tittas på igen.. Efter Mello kollade vi på någon komedi som gick på tv och åt upp godiset som var kvar, nöjda med kvällen som varit.


Igår var jag ganska slapp, jag ritade den större delen av dagen och på eftermiddagen åkte jag till Benjamin och lade mig i soffan så fort jag kom innanför dörren. Förhoppningsvis blir den här dagen mer produktiv. Det är måndag, jag har haft sovmorgon och efter lunch ska jag för första gången i mitt liv, sätta en fot i en moské. Det ni! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar