lördag 27 februari 2016

Benjamins födelsedag

Hello! Idag är det fredag, en speciell sådan. Dagen började ärligt talat riktigt dåligt för min del. Jag orkade verkligen inte med skolan idag, så det blev tufft att sitta igenom timmarna och dessutom fick vi en hemtenta som ska in ungefär samtidigt som ALLA andra redovisningar. Så jobbigt! (Den såg dessutom väldigt svår ut) 
Bild från i somras, på min födelsedag faktiskt!

Som tur var blev allt mycket bättre efter skolan! Benjamin fyller 18 idag så när jag kom hem fräschade jag bara till mig lite och sedan åkte jag raka vägen dit. Vi fikade med några släktingar till honom och sedan öppnade han paket. Jag var så taggad för att se vad han tyckte om det jag hade köpt! Haha jag tyckte nog det var mer spännande än vad han gjorde. Han blev glad, så det var kul!

Lite senare åt vi räkor, mycket räkor! Jag blev helt proppmätt men det var helt klart värt att ligga i matkoma en stund för hjälp vad gott det är med skaldjur! Finns det ens något bättre?

Nu är jag nyss hemkommen från Emelie där jag varit i ett par timmar, Benjamin ska komma hit om en stund. Jag får väl underhålla mig med något så länge, så jag inte somnar och håller honom utelåst i kylan haha.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar