onsdag 3 februari 2016

Fullt upp!

Hej! Idag ska jag krypa ner i sängen tidigt. Pinsamt tidigt nästan, hade jag tänkt. Jag är nämligen helt slut efter den här fullspäckade dagen! Jag sov hos Benjamin inatt och somnade svintidigt, vilket var tur för vi gick upp med tuppen imorse. Någon gång på förmiddagen åkte jag in och åkte skridskor med skolan, direkt efter det: dans. Jag fick alltså minst sagt röra på mig idag. Det var kul såklart, men jag längtar inte efter träningsvärken haha!

Resten av veckan kommer vara hemsk. Imorgon ska jag ligga i hårdträning inför spanskaprovet på fredag, och i helgen blir det tyvärr mer plugg än jag vill erkänna. Jag ska nämligen försöka få ett acceptabelt resultat på matteprovet, som ligger allt för tidigt i vecka 6! Det blir tufft och tråkigt, och plugget tar inte slut där, men efter matteprovet är åtminstone det tyngsta klart (för den här gången) och lovet kommer inte vara långt borta!

*Hade gärna bifogat bilder från skridskoåkningen här, 
men det finns bara ca 5, varav alla ger mig rysningar*

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar