söndag 14 februari 2016

Tidig morgon

Hallå där! Klockan är inte ens nio på morgonen och jag är redan klarvaken, trots att jag gärna sovit ett par timmar till. Jag antar att jag är taggad för dagen, det är ju trots allt alla hjärtans dag! Vi ska fira lite med biodate och något gott att äta innan dess, vilket ska bli jättemysigt! På bio ska vi se Deadpool (som hade premiär i fredags), haha superromantisk film! ;)

Igår (lördag) skulle jag egentligen på 25års-fest hos min moster, men det blev tyvärr inte så. Istället tog jag och mamma en sväng in till stan, där vi kollade i affärer, åt sushi och tog en fika. Jag hittade inget direkt, men fick åtminstone med mig två par strumpbyxor hem! 


På kvällen bjöd pappa på hemmagjord pizza, egenbakad botten och allt! Det var grymt gott! 
Ännu lite senare kom Benjamin och Emelie hit och kollade på The Grudge 3. Det var kul, längesen jag såg de filmerna sist! Emelie åkte hem men Benjamin ligger och sover bredvid mig just nu, omedveten om att jag planerat en liten överraskningsfrukost dagen till ära! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar