onsdag 10 februari 2016

Wednesday

Finally wednesday!! Jag står just nu i kylan i väntan på bussen, på väg mot skolan och utvecklingssamtalet som väntar mig där. Efter det kommer jag dock vara "ledig" som vanligt! Det kommer bli lite plugg idag, men innan det ska jag till stan och köpa en vårjacka. Funderar på en vinröd bomberjacka, (hade varit så kul med en färgklick i garderoben nu när våren står i farstun) men den fanns i svart också så kanske köper den om jag fegar ur, haha. 

Igår var det fettisdagen och givetvis blev det semlor för vår del. Jag och Benjamin tog följe hem till mig och åt det. Vi sov ihop också. På dagen hade jag matteprov som gick sådär; gjorde t.ex. ett mini-fel (skrev Y istället för Z i en jättelång uträkning) som förstörde en stor del av resultatet, eftersom jag inte hann ändra det. Efter skolan tog jag och Corrynna en snabb sväng förbi centrum där jag köpte lite smink: Ett contour kit från Smashbox och lösögonfransar. :)





Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar