måndag 8 februari 2016

Vecka 6 - Kampen mot moroten

Det var en bra helg. I fredags var jag med Benjamin och vi myste ner oss framför en film med massa godis och chips, dvs innan vi somnade, långt innan filmen kommit igång. På lördagen pluggade jag lite till tonerna av Rihanna och hennes nya album, som jag tyckte var ganska bra. Kvällen spenderades med Emelie och AlexandraIgår pluggade jag också lite på dagen och efter det hjälpte jag Benjamin med en läxa. - En produktiv söndag helt enkelt!
Nu är helgen slut och jag är halvvägs igenom ytterligare en grå, regnig och blåsig måndag. Skoldagen var ganska slapp (eller rättare sagt behaglig) och vi slutade tidigt, eftersom vår lärare vabbade. Innan dess hann vi (jag, Linnea, Cassandra och Charliee) dock gå och äta pizza, god sådan. Trevligt! 


Nu ska jag plugga matte: slutspurta inför provet imorgon. Det är på två kapitel, så det är mycket att hålla reda på. Det är svårt att veta vad man ska fokusera på nästan! Vart börjar man liksom? Som ni kanske förstår ska det bli riktigt skönt att få det överstökat, sedan är det bara en 'lättare' uppgift kvar denna veckan och efter det: LOV!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar