tisdag 16 februari 2016

Ingen Beyoncé för mig


Igår släpptes biljetterna till Beyoncés nästa världsturné. Givetvis satt jag uppe tidigt nervös men beslutsam, köandes för att komma in på ticnets sida där biljetterna skulle släppas. När klockan slog nio kom jag in direkt och fick biljetter, två gånger. Ja två gånger hann jag få biljetter, men trots det blev jag utan. Varför? För att min betalning inte gick igenom. Varför det skedde är en mycket bra fråga, då mitt saldo låg på långt över kostnaden, och jag vid mitt andra försök satt oavbrutet i 20 minuter och skrev in rätt uppgifter. Kortet har dessutom fungerat felfritt vid tidigare internetköp, så hur jag klockan halv tio kunde sitta tårögd utan biljetter är ett under. 

Det blir alltså ingen sommarkonsert för mig. Ingen festival heller för den delen, eftersom Beyoncé var det enda namn som lockat mig. Det är en stor besvikelse, men det värsta är att det inte är mitt fel. Jag var i tid, jag fick tag biljetter, inte en utan två gånger, och jag betalade. 
Men det skiter väl Ticnet i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar