lördag 27 februari 2016

Solokväll

Hej hej! Idag är det lördag. Jag och Benjamin tog sovmorgon imorse och gick inte upp och åt förrän runt halv två. Sedan blev det god frukost och "efterrätt" eftersom det fanns nybakat i köket. Vi kollade på det nya avsnittet av Better call Saul (Netflix släpper ett i veckan nu) och sedan, runt halv fyra, körde jag hem honom.

Resten av dagen har jag spenderat hemma för mig själv. Jag har sjungit och spelat lite, kollat på kläder och druckit kaffe. Jag har även kikat lite på den hemtenta som vi fick igår: jag slängde bara ett getöga på den, men det var nog för att lägga ihop 1 och 1 och föra tankarna till en favoritfilm från barndomen. Ikväll blir det  en riktig solokväll här hemma (för alla andra är upptagna på olika håll) med chips, dipp och filmmys här hemma. Kanske är just den filmen jag borde kolla på! Vi får se hur jag gör, men jag tror att oavsett vilket val jag gör, kommer det bli en bra kväll!

Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar