måndag 8 maj 2017

Båttur

Det här var verkligen rätt dag att försova sig på. Klockan ringde en timme för sent men det var okej att arbeta hemifrån under min första lektion. Något arbete hann jag inte riktigt med, men jag började kolla på en ny serie, en spansk till och med! 

Anledningen till att jag hade råd att missa min första lektion var att jag redan blivit klar med arbetet jag annars skulle ha gjort. Jag jobbade undan det och en hel del annat i helgen, då jag för visso fick mycket (skolrelaterat) gjort, men även hann ha roligt!

I fredags var jag med kompisar, och så även på lördagskvällen. Då bestämde vi oss för att ta en båttur, årets första för min del. Det var kallt i fartvinden men solen hade legat på under dagen och hade ännu inte gått ner, så det var ändå härligt! Efter båtturen mellanlandade vi hemma hos André en stund, för att sedan åka vidare till några tjejkompisar till de andra som var med. Jag kände inte dem sedan innan, men de var supertrevliga och vi hade en jätterolig kväll där!

Igår på dagen var jag med Benjamin och på kvällen kom Emelie till mig. En bra avslutning på en bra och produktiv helg!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar