fredag 12 maj 2017

Helix-Helg

Det är äntligen helg och solen är framme! Under veckan har jag haft tre nationella prov och ett seminarium, så idag har jag belönat mig med en ny piercing. Jag och mamma tog en fika efter skolan och sedan åkte vi till piercingstudion där jag gjorde en sk. helix (öronkantspiercing). Jag är nöjd och glad, jag har velat ha en sådan länge men jag har inte tagit tag i det förrän nu. Nu ska den läka i några månader med en stav i, och sedan är planen att byta den mot en ring (lite mindre än de andra jag har i öronen). Spännande!


I helgen blir det lite plugg, men jag ska försöka vara lite ledig också. På morgonen imorgon har jag t.ex. lovat att följa med några kompisar för att köpa en stol, som man gör.. Förhoppningsvis blir det väl en fika eller lunch i stan också, innan jag sätter mig och pluggar religion och engelska! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar