måndag 1 maj 2017

Hemma igen!

Hundvaktandet gick superbra! Vi gick två promenader och däremellan hann vi med sushi, soffmys med film, chips och dipp, och lite kemiplugg. På kvällen var vi trötta alla tre, så efter att sängen vi skulle sova i fallit i bitar (benen var inte ordentligt påskruvade så de gav vika) lade vi oss och sov, med Selma i mitten! 



Idag var familjen hemma och det var strålande sol och varmt. På balkongen var det lä, så vi satt där och åt frukost, drack kaffe och pratade i ett par timmar tillsammans! Efter det åkte jag och Benjamin hemåt, men tog vägen om stan, där det blev sushi och inhandling av fika som jag tog med mig hem.

Efter go'fikan med familjen satte jag mig med kemin en stund. Provet är imorgon så jag har försökt förbereda mig så gott det gått under helgen. Det ska bli skönt att få det gjort och jag längtar tills det är klart! 

Nu ska jag göra lite kvällsmat eller en kopp te, och se ett avsnitt eller två av min nya serie. Sedan ska jag sova, måste lägga mig i god tid så jag orkar med morgondagen, och veckan. Imorgon blir det stenhårt slit med kemiprov på morgonen, och engelska- och fysikarbete på eftermiddagen. Jag tror dock att dagen kommer kännas helt okej, för det ska bli varmt och strålande sol! Härligt!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar