tisdag 2 maj 2017

Glass i solen

Hej! För tillfället sitter jag på bussen i väntan på att få komma hem. Det har varit en lång men bra dag! Imorse hade vi kemiprov, hur det gick vet jag inte säkert, men jag gjorde så gott jag kunde i alla fall! Eftersom många av oss blev klara med provet tidigare än man behövde bestämde vi oss för att ta en glass och en promenad längs hamnen. Det var varmt ute och solen sken, så det var riktigt trevligt! Efter vår glasspaus lyckades vi ta oss igenom två och en halv timme engelska, och sedan satte jag, Emma och Linnea oss på ett café och skrev på vår labbrapport. Den känns ganska färdig nu, så förhoppningsvis kan vi lämna in den i slutet på veckan! 


Nu ska jag hem, dricka kaffe och kanske se ett avsnitt av serien. Benjamin ska komma förbi lite senare också!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar