lördag 6 maj 2017

Solsken, äntligen

Det är en solig och varm dag, något som naturligtvis gjort mig extra glad över att helgens plugg är balkongvänligt. Målet för helgen är att hinna skicka in en text i engelska, en text i svenska, en laborationsrapport i fysik, samt att skriva klart ett historiamanus inför det kommande seminariet. Det ska bli otroligt skönt att få undan det här, och att dessutom göra det i skolskenet är fantastiskt! 

Igår var jag i skolan, skrev för glatta livet ner några ord under mitt engelskaNP och spenderade lunchrasten på en pir med några klasskompisar. Efter skolan följde jag med och fikade länge nog för att hinna ge Elias sin födelsedagspresent från gruppen, men precis lagom kort för att hinna ta följe med Emelie hem. På kvällen kom Emelie till mig och vi spelade spel, drack iskaffe och var allmänt löjliga på min balkong, sedan köpte vi med oss den mest motbjudande lasagnen jag någonsin skådat och åkte till Marcus. Väl där gjorde vi lite olika grejer, som att spela airhockey och prova hattar. Det var en bra kväll! 


Idag har jag varit hemma, tvungen att plugga men välsignad med solsken (som tidigare nämt), ikväll får vi se vad som händer men gissningsvis ringer jag någon kompis eller Benjamin!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar