torsdag 25 maj 2017

Långhelg

Jag sitter i soffan och känner mig dålig. Det gick inte bra att plugga matte idag, och jag är så stressad inför mitt prov nästa vecka. Trots detta har jag bestämt mig för att ta ledigt, varför plugga om man ändå inte känner att man får ut något av det just den dagen? Vad jag ska hitta på istället återstår att se, det kanske blir en glass med någon kompis, eller djupdykning i en bra bok..


I veckan har jag inte gjort så mycket, men det har hittills varit en väldigt skön samling dagar. I tisdags hade jag bara en lektion, så jag och Linnea passade på att skriva lite av vår kemilab över en lunchdate. Igår pluggade hemifrån jag lite under dagen och på kvällen var jag med kompisar hos André, tills vi alla blev supertrötta och drog oss hemåt. Jag hoppas på att få gjort en hel del under långhelgen, och mina förhoppningar är att den övervägande delen av vad jag kommer att göra blir roligt (dvs inte läxor och inlämningar)! :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar