måndag 15 maj 2017

Måndags-update

Om bra och dåliga saker tar ut varandra, måste det här ha varit en ganska neutral dag. Skolmaten saknade smak, jag hade religionsredovisning, jag missade min första buss, och min andra buss var en halvtimme sen. När jag kom hem pluggade jag genast för morgondagens engelskaredovisning, i hopp om att känna mig redo nog för att genomföra den. Trots detta har allt inte varit grått och tråkigt, t.ex. har jag beställt en superfin present och fått mitt preliminära fysikbetyg, ett betyg som inte bara förde med sig lycka, utan också lättade på arbetsbelastningen. Det är nämligen så att jag nu bara kommer behöva göra en inlämningsuppgift och därmed slippa kursprovet på i stort sett hela kursens innehåll, lyckan är stor kan jag säga er! 

Här sitter jag halvnöjd och läser en norsk pjäs (och visar upp mitt nya örhänge)!
Nu ska jag snart sova, men först blir det ett par avsnitt av en halvdan serie jag börjat slökolla på.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar