torsdag 27 juli 2017

Inlägget som försvann

Jag försökte blogga igår på förmiddagen men bloggportalens app gjorde det i vanlig ordning mycket svårt för mig. Ett exempel är att mitt (tillslut) färdigskrivna inlägg raderades trots att det var sparat, ni vet, sådant som händer.. Nu har irritationen till viss del släppt så jag ska försöka återskapa inlägget haha.

Igår var jag i centrum hela dagen i princip. Jag mötte upp Linnea där runt tolv och vi gick i affärer och tog en fika. Lite senare mötte jag upp André och Marcus, åt lunch med dem, och tog min chans att bli skjutsad hem till en salig blandning musikaliska genrer. På kvällen blev det lite övningskörning med mor och far, inte den roligaste jag varit med om (och det säger en hel del), men den var nog nödvändig ändå.

Tisdagen var av det lite mer extravaganta slaget. Planen var då egentligen att träffa Benjamin och hans barndomsvän Eric som är på besök den här veckan, vi skulle se en film hemma hos B. Någon filmkväll i den meningen blev det dock inte, utan vi bestämde oss för att gå på bio istället! Innan bion åt vi "Mexican street food" på ett ställe jag inte testat förr. Det var gott, inget extraordinärt, men verkligen gott! Sedan blev det bio: den nya Spider-man-filmen. Filmen var bra, det var ganska mycket fokus på det lättsamma och den var egentligen lite väl lustig på sina ställen för min smak, men jag tyckte ändå att det fungerade bra med tanke på att huvudpersonen ändå ska vara 15 år gammal. Jag menar, om man någon gång i nionde klass skulle hamna i den där sitsen hade resultatet antagligen blivit snarlikt. 


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar