lördag 29 juli 2017

Spontan-Håkan

Hej på er, god eftermiddag! Idag har jag varit på vårt sista resemöte inför Grekland. Det hölls hos Alexandra och vi fikade och planerade det sista. Det är inte alls långt kvar nu, det är så nära i tiden att vi har kunnat planera vad man ska packa och vilken tid vi ska ses på flygplatsen. Galet! 

Nu ska jag snart iväg efter att ha varit hemma sedan tre ungefär. Det är nämligen så att jag ska gå och se Håkan Hellström på Ullevi med Gustav. Vi pratade tidigare i år om att gå ihop men jag fick inte tag i några biljetter, igår hörde han dock av sig och sade att han hade biljetter så nu kan vi gå ändå. Grymt! Det ska regna under kvällen men få saker kan förstöra något sådant här. Jag är otroligt förväntansfull, nu händer det äntligen!

Trots att det hela känns väldigt spontant var jag helt redo när jag fick höra de goda nyheterna igår. Ett dygn senare är seglarskjortan på, låtarna genomspelade och regnponcho och paraply nerpackade. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar