fredag 21 juli 2017

Konsertdags

Stranddagen igår blev lyckad men tyvärr fick jag inte med mig så mycket färg hem. På eftermiddagen åkte jag till Benjamin men blev för en liten stund utelåst, lyckligtvis hade jag tur i oturen och fick fortsatt fint väder medan jag promenerade för att hämta nyckeln.


Idag har jag kört lite, vi åkte till Lager 157 där jag köpte ett linne och en mysig stor jumper. Efter det åkte vi och hälsade på mig gamlefarmor och sedan åkte vi hem och drack kaffe. Nu är jag åter igen i farten, jag rör mig denna gång i riktning mot Liseberg för att se en konsert med Gustav och två andra kompisar. Jag har inte lyssnat så mycket på artisten men förhoppningsvis kan han erbjuda en god stämning och bra musik. 


Jag tror förresten inte att jag har nämnt att jag var på bio i onsdags! Jag och Emelie åkte in till centrum för att kolla lite på rean och vi avslutade dagen med en fika och med att gå på premiären av den nya krigsfilmen Dunkirk. Jag visste inget om filmen och hade egentligen bara gått med eftersom Emelie sagt att den handlade om andra världskriget. Emelie själv ville se den eftersom hon hört att popsångaren Harry Styles skulle dyka upp i den. Alla förväntningar blev mötta: vi fick se både krig och Harry Styles. Utöver det var filmen också väldigt bra: bra gjord och medryckande. Emelie grät definitivt en skvätt eller två! 


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar