måndag 17 juli 2017

Uppdatering från hallen

Hallå i stugan! Jag är just på utgång, först ska jag till Benjamin och lämna en grej och sedan ska jag möta upp några kompisar för att fira Gustav som fyller år idag. Planen ser hittills ut att vara indisk mat, jacuzzibad och en film eller två, perfekt ju! 

I helgen har jag mest varit med Benjamin. I lördags var vi med Alfred, hoppade lite studsmatta (vilket jag förövrigt inte hade gjort på år), åt god mat och påbörjade en film. Igår åkte jag och Benjamin till hans mamma och åt lunch och myste med Selma (hunden). Efter besöket drog jag hem och kollade på en dålig och deprimerande film om en tjej med ätstörningar, den skulle jag inte alls vilja tipsa er om, men den hette i alla fall To The Bone om ni vill veta vad ni ska hålla er borta från! 


Nu måste jag kila men hoppas att ni har haft en jättebra helg och att veckan är på er sida! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar