lördag 15 juli 2017

Lördag


Godmorgon! Trots att det är sommarlov känns det otroligt skönt med helg. Igår var jag igång hela dagen, redan tidigt på morgonen gick vi upp och satte oss i bilen. En lång stund i gassande sol senare, var vi framme hos mormor där vi fikade och umgicks en stund. När vi åkte hem tog jag över ratten och körde hem, det blev alla möjliga sorters vägar: allt från slingrig skogsväg med multipla varningar för älgar och liknande, till motorväg och en otroligt påfrestande kö som lämnade mig på udden till solsting och med kramp i benet. När vi tillslut kom hem var jag riktigt trött, men efter en kopp kaffe och några timmars meditation i form av tittande på en review av en Hermes-filt och tid med mina sminkborstar, var jag tillbaka på banan. 



På kvällen åkte jag till en fest hemma hos Johanna som hon och Linnea höll i. Där blev det SingStar, kubb och dans, vilket var jättetrevligt! Jag kom inte hem allt för sent men jag var riktigt trött, så idag blev det en smärre sovmorgon och soffmys med kaffe och kakor. Senare ska jag träffa Benjamin, så det blir nog en bra dag!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar